skodeng

Saturday, August 14, 2010

1st award...

ni 1st award yang aku dapat...





1.Thanks and link the person that tagged you
Dari mama izz... tengkiu so much ceqla.... sudi gak bagi award kat blog  aku yang jarang ni hupdate neh... egegeggegege

2.Tag 15 bloggers you've recently discovered and think fantastic.
what???? tag 15 bloggers... ramai nyer... mane aku nk carik ni??? hadoi!!!! aku tag je la sesuka hati aku ek... 
muhahahahhaha ....
2. m.q
13. Sha
14. ainsha

3.Contact that blogs and let them know they have been tagged.
bereh..

4.State 7 things about yourself
1. gila-gila
2. sensitip
3. cepat terasa
4. mudah dipujuk
5. cepat buhsan.
6. baik ati
7. pemaaf  kot... hehehhe

kepada sesiapa yang berkenaan.. sila lah amek award anda....
hahahha..... ikut suke aku jek nk tag org... hehehhe
 

 

Sunday, July 18, 2010

The Reason - Hoobastank



I'm not a perfect person
There's many things I wish I didn't do
But I continue learning
I never meant to do those things to you
And so I have to say before I go
That I just want you to know

I've found a reason for me
To change who I used to be
A reason to start over new
and the reason is you

I'm sorry that I hurt you
It's something I must live with everyday
And all the pain I put you through
I wish that I could take it all away
And be the one who catches all your tears
Thats why i need you to hear

I've found a resaon for me
To change who I used to be
A reason to start over new
and the reason is You [x4]

I'm not a perfect person
I never meant to do those things to you
And so I have to say before I go
That I just want you to know

I've found a reason for me
To change who I used to be
A reason to start over new
and the reason is you

I've found a reason to show
A side of me you didn't know
A reason for all that I do
And the reason is you


Thursday, July 15, 2010

BodoW punya Olang

adeh... hari  ni terjadi lagi dalam sejarah... aku xcident lagi.. tp kali ni betol-betol time aku nak masuk pago opis aku.... camne la aku boleh tak perasan moto tuh... pada hal dah sah2 aku ambik side kiri.. sebab opis aku belah kiri... time nak masuk pintu pago lak gedebo00mmm nyer... adeh!!! bercalo la kete mak aku... nasib baek tak de paper... moto tu pon jatuh je... cumer side miror patah... yang lain2 aku tgk ok jek... kete aku pon just bercalar jek... yang aku geram tu... boleh pulak dier cakap aku yang salah... padahal... dier tu tak tau wujud dari mane tah? dier kate aku laju... agak2 la... nak depan sekolah boleh ke bawak lelaju?? nasib baik la ader pakcik guard tu tolong aku....  eeeeeeeeeee mementang ar aku pompuan... suka hati ko jek nak buli ek???? malam sket.... podahhhh hhhheeeeeeeeeeeee gerammmm!!!!!!!!!!!!

Sunday, July 11, 2010

harrrgggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

MySpace
aku tak tau nak tulis aper...........
aku tencennnnnn..........
emosi aku tak stabill...........
huwwaaaa!!!!!!!!!!

Friday, June 18, 2010

Dimanakah aku?


Akhirnya aku berjaya gak naek menara kl.. Sian aku kan.. 0rang da sampai bulan.. Aku baru sampai kl.. Hahahaha.. Tp sayang.. Setelah aku berjaya naek ke puncak.. dah rase mcam nak tercabut lutut aku neh.. Tapi aku tak naek menara tu.. Mahal w0w0w0.. Rasa macam tak berbala0i je buang duet sampai rm40 semata-mata nak teng0k pemandangan kl.. Baek aku jenjalan r0nda satu kl.. Pueh ati aku.. Muhahahaha

Thursday, June 10, 2010

TAS TANGANKU DAN AKU


morning all... cewah...  mcam glamer jek aku neh... time aku berblogwalking ari tu.. aku terjumpa la satu contest ni.. nmpak mcam menarik gitu...  terasa mcam tergedik-gedik  je aku nak join.. xcelly ini 1st contest yang aku join... tajuk nyer TAS TANGAKU DAN AKU
contest ni di anjurkan oleh Cik NadiaShafiqa meh kiter baca sket aper syarat2 tUk contest ni...

1. Korang kenalah jadi FOLLOWER beliau. mcam aku

2. Buatlah 1 ENTRY tentang contest nih. Macam biasa bila dah buat entry, kenalah letak banner di side bar yang terus di link ke blog nih. mcam aku buat skang ni

3. Haa, korang kena letak SATU pic korang dengan handbag korang. Tak kira la handbag ke, clucth ke, sling bag ke. Asal bag tu korang sedang guna. mean x kisah la... janji bag...

4. Gambar tu pulak, mestilah kamu sorang diri atau lebih spesifik gambar SINGLE. Tak boleh berdua sebab nanti aku tak tahu mana satu korang dan sekeping gambar sahaja. ada paham...

5. Sebelum nak letak gambar tuh, pilih-pilih la gambar yang menarik hati. Yang boleh buat HATI beliau GELI. Dramatic betul kan?

6. Dah siap semua, korang tinggalkan COMMENT beserta link. supaya senang beliau nak terjah.

7. Sila Klik SiNi Untuk join ini contest... tengkiu!!! jom join beramai-ramai.... kita kasi Cik NadiaShafiqa penen untuk pilih siapa pemenang nya... hehehehehe....

Tarikh tutup: 7 JULAI 2010


gambar yang aku petaruhkan ialah.....

jeng...jeng...jeng...... 















tengok tu... kesengalan aku terselah... leh lak aku sangkut beg tu kt tengkok... hehehe..
huh... semata-mata mau join kontest ini maka aku buat pertama kalinya telah membocorkan identiti aku sendirik.... wakakakakakaka

Tuesday, June 8, 2010

shahir - Kebahagiaan Dalam Perpisahan


Tak perlu ucapkan sepatah kata
Kerna lantang terbaca dari muka
Kau dan daku sudah tiada
Keserasian di jiwa
Mungkin magisnya sudah hilang

Tak perlulah kita mencuba lagi
Betulkan kesilapan perhubungan ini
Bila setiap perbincangan
Menjadi perbalahan
Manakah agaknya cinta kasih

Chorus
Embun pun takkan mampu menyubur sekuntum
Bunga yang layu pada musim luruh
Yang dulunya mekar di sinar suria
Bila sudah kering pasti akan gugur

Seperti cinta kita yang jelas ternyata
Semakin lama oh semakin rekah
Menimbulkan tanya apa mungkin kita
Temu kebahagiaan dalam perpisahan

Usah titis air mata kau tangiskan
Ku dah cukup menampung selautan
Begitu lama ku pendam
Tapi hanya berdiam
Kerna cuba menafi realiti

Ulang Chorus

Kebahagiaan dalam perpisahan
p/s - aku 1st time dengo lagu ni time aku arobik... terus aku tepikat... carik punya cari... punya cari... akhirnya aku jumpa jugak kt belog izhanty... neway... thank... MySpace

Monday, June 7, 2010

Kerispatih - Bila Rasaku Ini Rasamu


Aku memang terlanjur mencintaimu
Dan tak pernah ku sesali itu
Seluruh jiwa rela ku serahkan
Mengenang janji setiaku
Kumohon jangan jadikan semua ini
Alasan kau menyakitiku
Meskipun cintamu tak hanya untukku
Tapi cobalah sejenak mengerti
Reff:
Bila rasaku ini rasamu
Sanggupkah engkau menahan sakitnya
Terkhianati cinta yang kau jaga
Coba bayangkan kembali
Betapa hancurnya hati ini kasih
Semua telah terjadi
Back to Reff:
Aku memang terlanjur mencintaimu

p/s : sgt sesuai ngan Mo0d... Aku Skang huhuhuhuhu.... MySpace

Saturday, June 5, 2010

Msg DarI SeSeoRanG


tak tau nak cakap pe... gembira ke... sedih ke... marah ke... atau happy mcam nak lompat-lompat... bila aku baca msg ni...tp yang pasti nyer... aku tetap rasa frust!!!

msg from him...
Sayangku, sungguh tidak pernah terniat walau sedetik waktu dalam hatiku utk menyakitimu,dari apa cara sekali pun... Ku akui kelemahanku menjadikan kau merasai erti sebenar kesabaran.Dan Tidak pernah ku tampilkan kekaguman dan keyakinanku terhadapmu dari pandangan.Dan tidak pernah ada cinta kasih sayang yg hebat seperti itu hinggap bertandang dalam hidupku.dan tidak pernahku khianati dirimu sepertimana aku mengkhianati diriku sendiri.Hanya kerana aku sedang masih berperang dengan diri sendiri menentang kelemahan yang sedang merebak dalam hidupku,sememangnya srikandi itu bukan kepalang hebatnya.Kini, kau memapah dan merawat dikala aku yg sedang kecundang,aku lebih rela mati seandainya peperangan ini tanpamu disisi.Akanku pastikan kelak kehebatan musuhku ini dapatku tawan dengan adanya kau selalu disisiku srikandiku..Kerana cintaku sepenuh jiwa dan raga, tanpa rasa malu kunyatakan bahawa sebahagian dirimu ada dalam diriku.sebahagian hidupmu telah wujud dalam hidupku.moga2 kecekalan,ketabahan,kesabaran ini dapat dikecapi bagi melengkapkan lagi sebahagian ruang itu.Amin.

Monday, May 31, 2010

TekANan

kenapa hidup aku penuh dengan tekanan??
tiadakah ruang bahagia untuk diriku???
apakah dosaku???
terlalu berat ujian yang harus ku pikul....

sesungguh nya aku penat...
aku letih....
aku lemah....
aku sudah tidak mampu untuk terus bertahan...

penat dengan segala dugaan yang datang....
letih berpura-pura kuat dengan semua ujian ini...
lemah dengan masaalah yang datang tanpa henti...

ingin ku meraung...
ingin ku menjerit....
ingin ku berteriak....

hentikan.....
cukup lah......
sudah-sudah lah.....
aku bohsan....
aku dah penat....

tapi pada siapa???
siapa yang sudi mendengar???
siapa yang sudi bersimpati???
siapa yang sudi berkongsi masaalah ku???

aku hanya sendiri....
menjalani kehidupan ini...
di atas bumi mu....

ya.... hanya kepada mu kuserakan segalanya....
hanya kepadamu tempat ku mengadu....
hanya kepadamu tempat ku berserah...
hanya dirimu yang memahami kesengsaraan ku ini....