skodeng

Saturday, June 5, 2010

Msg DarI SeSeoRanG


tak tau nak cakap pe... gembira ke... sedih ke... marah ke... atau happy mcam nak lompat-lompat... bila aku baca msg ni...tp yang pasti nyer... aku tetap rasa frust!!!

msg from him...
Sayangku, sungguh tidak pernah terniat walau sedetik waktu dalam hatiku utk menyakitimu,dari apa cara sekali pun... Ku akui kelemahanku menjadikan kau merasai erti sebenar kesabaran.Dan Tidak pernah ku tampilkan kekaguman dan keyakinanku terhadapmu dari pandangan.Dan tidak pernah ada cinta kasih sayang yg hebat seperti itu hinggap bertandang dalam hidupku.dan tidak pernahku khianati dirimu sepertimana aku mengkhianati diriku sendiri.Hanya kerana aku sedang masih berperang dengan diri sendiri menentang kelemahan yang sedang merebak dalam hidupku,sememangnya srikandi itu bukan kepalang hebatnya.Kini, kau memapah dan merawat dikala aku yg sedang kecundang,aku lebih rela mati seandainya peperangan ini tanpamu disisi.Akanku pastikan kelak kehebatan musuhku ini dapatku tawan dengan adanya kau selalu disisiku srikandiku..Kerana cintaku sepenuh jiwa dan raga, tanpa rasa malu kunyatakan bahawa sebahagian dirimu ada dalam diriku.sebahagian hidupmu telah wujud dalam hidupku.moga2 kecekalan,ketabahan,kesabaran ini dapat dikecapi bagi melengkapkan lagi sebahagian ruang itu.Amin.

2 comments:

m.q said...

sukar aku nak mempercayai mamats yg jiwang2. lembut gigi dr lidah kekdahnya..

sorri to say juz my 10cent
huhuhu

Unknown said...

it's 0k.. Aku x ksah pn.. Skurg2 nye tbkak sket minda aku neh.. Hehehe