skodeng

Saturday, July 4, 2009

AkU Baru BlajAR!!!!!!!!!

SaLAM Kepada member blogger sumer....
camne ek nak mulakan cite ni....
aku ni dah le baru blajo buat blog ni...
dah ar x pandai nk susun ayat...
aku main blasah jer la...
lg pon sukati aku la tulis pe pon kt blog aku neh...
pe korang kesah?????
hehehehehe........
kalu nk bace... bace jer...
nk komen ok... tp komen yg membina la kan...
leh kasi motivit kt dr aku...
tp kalu nk kutuk aku..
baek x payah.....
wat tmbah dosa korang jer....
hahahaha............

mula nyer aku buat blog ni sbab aku minat ngan puisi2...
sal2 memula dulu byk puisi n kta2 pujangga jer yg memenuhi blog aku neh...
huhuhu.....
kt blog ni aku leh luahkan ape yang aku nak...
ape yg aku pk...
ape yg aku rasa....
x pyah nak pk prasaan org...
aku bebas mjdi dr aku sendri...
bebas meluahkan perasaan aku.....
aku ni nmpak je keras cam batu...
tp hati aku sebenr nyer lembut cam sutera...
ewahhh! prasan giler lak aku neh....

aku mmg suke menulis...
and aku gak suke layan prasaan...
aku akn tuliskan ape saja yg aku...
dr skolah lg minat 2 dah ader...
aku akan catatkan pe yg aku rasa..
marah... suke.... geram... syok sendri.... semua la...
kalu dulu aku akn tulis kt diary aku....
tp dah lame aku tingglkan hobi aku 2....
sbab aku x de masa nk pegang pen n dairy.......
tp skang ni....
aku ttp leh teruskan minat aku2 dgn menulis blog....

arrggggggggghhhhhhhh...........
aku pun x tau ler nape aku nk bg tau korang sume sal ni...
tp cam aku ckp td la kan....
sukati aku la...
blog aku.....
hahahahahaha............
adios!!!!!!!!

No comments: