skodeng

Tuesday, July 21, 2009

org tua Bodow....

huh.... kengkadang tu aku heran ngan perangai org tua2 nih....
mangalahkan bebudak...
MySpace
sket2 nak report... sket2 nak repot...
pastu ckap kiter tak tau nak hormat kat diorg...
padahal diorg sendrik pon x tau cara nak respect kat orang...
pastu nak kite respect kt diorg...
aparrah!!!!!!!!! aku bengang tul ngan pompuan tua neh...
mementang la deir ader digree.... aper...
dier ingat digree dier tu beso sgt kew??
ckap aku x layak nk cakap ngan dier...
pegiii dah....
MySpace
weh... kalu mati... kubur ko same jer cam kubur owg lain....
x de nyer diasingkan... ha... ni kawasan kubur manusia yg ader digree....
takde makne nyer..
MySpace
takpe2... ari ni ko kenekan aku....
nanti ko bertemu gak ngan buku n ruas...
ari ni ari ko....
takpe... takpe...
kalu sampai ari aku nanti...
ha....
baru ko tahu langit tu tinggi ke rendah.....

No comments: