skodeng

Thursday, July 23, 2009

Bengang....

MySpace
Arrggghhhhh......... bengang tul aku ngan makcik2 kat opis nih....
x abes2 nak mengumpat org..... ape??? x de keje lain kew???
dah byk sgt pahala kew???
kalu dah byk sgt..... bg ar kt aku sket....
ni x....
sume org lam dunia ni x betui....
cam la diorg tu perfect sgt!!!!!!!!!!
yg aku bengang tu.... diorg yg anyam ketupat....
aku plak yang kene.....
eee...............
pegi mampos la ko!!! aku geram!!!!!!!!!!
MySpace
bile bdk yg diorg nyumpat ni dtg tnya kt diorg sape yg buat cite...
ish!!! cover abes abesan....
cam bagus sgt!!!!!!!!
nyampah tul aku...
disbabkan bdk ni rpat ngan aku....
aku plak yg dituduh suke menyampai....
pegiiii ra mabuk....
kalu ape yg korg ckp betui....
wat pe nk marah lak....
sbab korang x betui la korang marah...
betui x????
MySpace
pade hal org yg korang percaya yg korang ceritakan segala2 nyer tu yg sampi kn kt bdk ni....
eeeee.......... xpe...xde..... skang ni korang boikot aku ek.....
kalu korang susah.... korang cari aku gak.....
ade lori ade bas!!!!!!!!
kalu aku bwk lori tu.....
aku langgo korang seko2... sampai mampoosssss!!!!
hahahahahhaa!!!!!!!!!!!!!!
MySpace

2 comments:

SyaFia said...

huhu..gawangnye..hehe..sbr..sbr..diorg xde keje kot..sbb tu suke jge tepikain org len..

aKu AdaLaH aKu said...

cite2 mokcik tu sumer nak jd wartawan g0sip...
tp x ksampian... 2 yg jd camtu tuyh.... cian mreka...
wakakakakakaka...