skodeng

Thursday, May 27, 2010

kecewa

saat itu.....
aku mengetar menerima panggilan...
lidah ku keru tidak bersuara...
jantung deras berdegup....
aku tergamam kelu berbahasa....


ketika itu....
1001 perkara bermain di fikiran ku...
apakah yang sebenarnya berlaku..
bagaimana semuanya boleh terjadi...
mengapa ianya terjadi..

terpandang wajahmu disitu....
jantungku berhenti berdegup

hatiku hancur merderai...
perasaanku remuk berkecai...
air mataku jatuh berjurai...

aku hampa...
aku kecewa...
aku hancur....
aku lemah...
aku tidak mampu lg terus berdiri di situ...
sesugguhnya aku tidak sanggup lagi melihat kau dikala itu...

betapa hancurnya hatiku melihat dikau begitu...
betapa kecewa nya aku melihat keadaan dirimu ketika itu...
betapa sedih nya aku dikala itu..
betapa musnah nya harapku kepadamu...
betapa hancurnya hatiku disaat itu...

mengapa itu yang kau pilih??
mengapa itu yang kau mahu???
tidak kah engkau mengerti perasan ku???
tidak kah engkau tahu betapa hancurnya aku disaat itu????
betapa kecewanya aku...

sesungguh nya aku tidak mengerti..
sesungguh nya aku tidak memahami...
mengapa itu yang kau pilih???
mengapa itu juga kehidupan yang kau mahu???

sayang...
tidak kah kau tahu bahawa aku begitu menyayangi mu...
diri ini tidak sanggup kehilangan mu...
mata ini tidak sanggup melihat keadaan mu sebegitu???
tidakkah engau mengerti perasaan ku..

begitu tegar engkau mengecewakan ku...
begitu tegar engkau mulakai diri ini...
begitu tegar engkau menghancurkan hati ini...
betapa tegar nya engkau melukai hatiku untuk sekian kalinya...

sesugguh nya aku amat kecewa dan terluka dengan dirimu...
hancur hatiku ketika melihat dirimu dikala itu...
terima kasih ku ucapkan kepada diri mu..
di atas hadiah yang engkau berikan kepadaku....

2 comments:

Anonymous said...

sabar yer aku adalah aku... hahahaha... neway nice beloq... hahahaha :D

Unknown said...

tq ikhwan...
sajek jek mencoba meluahkan ketidak puasan hatian.. hahahha