skodeng

Monday, May 10, 2010

Tabahkan aku

sekarang ni da pukul 3.00 pg... dah lame aku x jengok belog aku neh... sian dier... makne nyer.. dah lame gak la aku x update belong aku neh... h0h0h0h0.... tp pg ni tetibe lak aku rasa rindu sama kamu belog... ahaks... rindu kew?? paper je lah... hehehhe...


xcelly aku x leh nak tido al plak ari ni... aku rase stress sgt... mcam ader batu berat kt atas kapla otak aku neh... adeh!!! cane aku nak buang batu neh??? any idea??? nape ek?? sejak 2 menjak ni aku rasa mcam stress sgt.... buat aper pon sumer x kene... dok umah salah... kat tmpat keje salah... ader je org x puas ati ngan aku... aku rase aku x pernah pon kacau org.. aku wat keje aku jek... tp apasal la org dok sibuk2 hal aku?? EEEEeeeeee... geram mak!!!


banyak sangat masaalah aku sekarang ni... tencen tu usah skp la.. tp aku harus kuat.. Ya.. aku harus kuat... untuk buah ati aku.. untuk pengarang jantung aku yang 2 org tu,... 


aku benci... nape aku jd mcam ni??? org keliling aku beranggapan mcam aku sukew sumer ni jd kat aku... mcam la aku sukew sgt sumer ni jd kat aku... Ya Allah Ya tuan ku.. kau kuatkan lah imah aku ni... kuatkan lah ati aku supaya x cepat mengalah... arrGGGHHH!!!!!!!!!!!


ya... luaran aku nmpak mcam happy... mcam x de paper masaalah dlm kapla otak aku neh... tp hakikat nyer... otak aku ni dah jem.. dah x leh nk pk secara rasional da... dah x leh pk secara normal da... biler la agak nyer sumer ni nak settle??? tp mcam mana nk settle  selagi aku x berani nk buat keputusan???
yer... aku yg tkut nk buat keputusan sebeno nyer... takut nk settlekan masaalah yang kian kusut.... sebeno nyer kau takut kehilangan insan yang paling aku sayang dalam dunia ni... yang paling bermakna dalam hibup aku...  aku belum bersedia untuk menghadapi kemungkinan yang akan berlaku??? tp... sampi bila aku harus mcam ni?? sampai bila??? aku sendiri pon x pasti sampi bile??? biarlah masa yang menentukan... tp  slagi aku x berani untuk bertindak... selagi itu masaalah aku x kan settle... hurmmmmmmmmmmm........



1 comment:

Hafeez Darraji said...

doa byk2!

jom sggh blog...lagu utk ibu, MESTI DENGAR!!!