skodeng

Wednesday, April 29, 2009

Aku Adalah Aku.....


Who am i??? I'm not a perfect person...... Aku manusia biasa... Yg x de apa2 kelebihan... and don't have anything to be a proud... have a lot of weaknesses in self... and always make mistake... terlalu byk dugaan yg terpaksa aku lalui.. tpaksa btahan dgn dugaan yg kadang kala mguji ksabaran dan imanku sbgai sorg manusia... hggakn kdang-kala aku jtuh tduduk bkali2.... tp... aku ttp brusaha utk bgun smula dan mneruskn lg prjlnan dlm mcari sinar kbhgiaan dlm hdupku... kengkadang aku tfikir... msh adakh sinar bhgia utk diriku ini??? wlupn cuma sdikit spuya aku mendapat kekuatan... Untuk meneruskan perlajanan hidupanku dalam mencari erti cinta yang hakiki, cinta yang tulus suci berlandaskan ketakwaan dan pengabdian hidup kepada Nya

1st time aku nk meluahkan ape yg terpendam kat dalam hati aku ni... sakit... yer skang ni aku memang tengah sakit... masalah yang datang dalam hidup aku bertimpa2... tapi aku bersyukur dengan apa yang terjadi... mungkin ada hikmah nya... dan jika ini balasan di atas dosa-dosa aku selama ini... aku redha... jika itu yang terbaik untuk aku... aku pasrah… aku harap aku akan cukup kuat untuk menghadapi dugaan ini.. buat yg terbaik untuk aku dan keluargaku…..

Kengkadang aku bertanya pada diri sendri…. Salah kah aku untuk menjadi diri ku… bebas menjadi diri ku sendri???? Ye… hanya di alam siber kita bebas menjadi apa yang kiter mahu… bg aku alam siber aku bebas menjadi dr aku… bebas mengeluahkan pendapat… bebas bersuara… bebas menjadi diri sendri… tnpa perlu berpura2… tnpa perlu bermuka2… untuk manjaga hati sesiapa… salah kan aku???????????

No comments: