skodeng

Tuesday, April 7, 2009

MaAfKan DiRikU SayaNg....

maafkan diri ini kerna aku telah melukaimu....
maafkan diri ini kerna aku manghancurkan hatimu....
tp apakan daya ku....
panas yang ku harapkan sampi kepetang rupanya hujan ditengah hari....

engkau memberikan sinar di dalam hidupku....
engkau membuatkan ku untuk terus bertahan dengan dugaan yang mendatang...
engkau menjadikan aku kuat untuk menempuhi rintangan yang datang...
engkau memberikan ku semangat untuk terus berjuang menempuhi hidup ini....
kerna engkaulah semangat yang ku ada untuk terus bertahan....
tanpa engkau sedari.... engkau yang membuatkan aku untuk terus kuat mengharungi dugaan yang sedang aku hadapi kini...

tapi kini......
semangat yang ku ada telah lenyap....
semangat yang membuatkan ku terus bertahan telah hilang....
semangatku untuk terus hidup telah lenyap....

aku tak tahu sampi bila aku boleh bertahan...
sampai bila aku mampu bertahan.....
sampai bila....
kerana semangat yang ku ada telah hilang....
aku terasa seolah-olah diriku telah mati kini....

hilang di atas kesilapan ku sendiri....
hilang kerana perbuatan ku sendri....
hilang meninggalkan diri ini....

adakah ini balasan yang harus ku terima...
kerana melukai mu....
kerana menyakiti mu...
kerana menghancurkan hati mu.....

maafkan diri ini sayang....
aku tahu kesilapanku....
aku tahu kesalahan ku....

tapi....
sekiranya aku berterus terang kepada mu....
adakah diri mu dapat menerima diri ini....
kerna.....
aku takut kehilangan mu....
aku takut kehilangan orang yang mula memberi sinar baru dalam hidupku....
kerna aku telah terlanjur mencintaimu....

tapi apakan dayaku...
akhirnya ketakutan ku menjadi realiti...
kau pergi jua walaupun tanpa kerelaan ku.....

No comments: